Primetime Communication Group > Portfolio > press > (Nederlands) Vandemoortele | Picnic On Tour

(Nederlands) Vandemoortele | Picnic On Tour

Sorry, this entry is only available in Dutch.

01

Campagnedoelen

• De boodschap van Vandemoortele via traditionele en sociale media tot bij de juiste doelgroep brengen.

02

Strategie & media

• Instagram: creatieve teasing posts, volgerswedstrijden, instastories en berichtgeving tijdens en na de influencer picknick
• Blogposts
• Nationaal persbericht
• Redactietour met picknickwagen

03

Resultaten

• Campaign reach van 500.000 volgers
• Engagement rate van meer dan 4,5%
• Meer dan 37 unieke stukken earned media content
• Nationale mediacoverage in lifestyle- en foodmagazines, in dagbladen en online

Onze campagne bracht de bal aan het rollen. We verschenen op De Ideale Wereld, organiseerden met Joe FM picknicks voor de luisteraars en ook Flair deed een Picknick On Tour van Vandemoortele cadeau aan haar lezers.

Meer Cases