Archieven: Portfolio

Vandemoortele | Picnic On Tour

Vandemoortele gaf tijdens het voorjaar van 2017 twee vinaigrettes een make-over. Aan de hand van een perfect geïntegreerde multichannel campagne zetten wij deze nieuwe smaken en de overige vinaigrettes in de spotlight. Acht zorgvuldig door ons geselecteerde influencers zetten hun schouders onder het online gedeelte van deze campagne. Via hun social-media-kanalen rekruteerden zij 20 winnaars […]

Read More

Borginsole | Huisstijl

BORGinsole is gespecialiseerd in hoogtechnologische podologische functionele zolen en producten en diensten voor podologen. Het bedrijf wil podologen helpen met het uitbouwen van hun praktijk. Naast het produceren van zolen, wil het bedrijf ook innovatie en technologie betaalbaar introduceren. BORGinsole werkt samen met een uitgebreid netwerk van podologen in heel België.

Read More

Chocovit | Social

Chocovit is een van de producten van Vitalac, een Belgische zuivelproducent. Naast de gevitamineerde magere chocomelk, produceren zij onder meer Vanilivit, Cafévit en Jojovit. Bij de ontwikkeling van nieuwe producten zoekt Vitalac steeds naar een goed evenwicht tussen een goede smaak en een beperkt aantal calorieën.

Read More

Winefair 2015

Winefair onderscheidt zich van andere wijnbeurzen door haar ‘out of the box’ aanpak. Onder andere een kwieke wineboy, een team van sterrensommeliers en een innovatieve marketingstrategie maken van Winefair een succesformule die we jaar na jaar nog verfijnen.

Read More

Lignavita | Startbox Actie

Lignavita is een jong merk van proteïnediëten. Het voedingsconcept staat voor weinig suikers en koolhydraten. Dit zorgt ervoor dat je tot 85% vet verbrandt en toch je spiermassa behoudt. Ondanks de concurrentiële markt en de opmars van online dieetcoaches, groeit het merk nog jaarlijks.

Read More