Primetime Communication Group > Portfolio > events > CRU by Colruyt | Lancering

CRU by Colruyt | Lancering

CRU is het vernieuwende winkelconcept van Colruyt waar kwaliteit en authenticiteit primeren boven de rode telefoon. Het is meer dan boodschappen doen alleen. CRU is ervaren, beleven en genieten. Van op het veld tot op je vork.

 

01

Doelstelling

• Het concept bekendmaken zowel regionaal als nationaal • Klanten teasen en warm maken voor CRU • Sensibiliseren & informeren

02

Uitwerking

Primetime zette CRU op de kaart met een nationale teasing campagne die harten sneller deed slaan naargelang de perimeter rond Overijse kleiner werd. Pers en buurtbewoners werden warm gemaakt voor een marktconcept dat overloopt van passie. Passie voor de natuur, het product en zijn metiers. Zowel instore als daarbuiten uit CRU zijn liefde voor authenticiteit. In een eerste fase maakten we een prestigieuze video persmap met animatiefilm, een werfdoek en een rekruteringsmailing met als slogan: Passie voor smaak. Daarnaast creëerden we heel wat instore communicatiemateriaal zoals teasende postkaarten, stickers, receptenfiches, geschenkkaarten. posters, … De opening werd regionaal bekendgemaakt via een perscampagne, een D2D uitnodiging, een mobiele affichagecampagne, e-mailings, nieuwsbrieven en online bannering.

03

Resultaten

De opening was een groot succes. De opkomst lag veel hoger dan verwacht en het concept viel bij de meesten in zeer goede smaak. CRU mikt op een trouw publiek die passie voor smaak en authenciteit sterk waarderen.

Meer Cases