Primetime Communication Group > Portfolio > press > The Body Shop | Lancering productlijn

The Body Shop | Lancering productlijn

The Body Shop® streeft ernaar om een verschil te maken in de wereld. Daarom biedt het merk gezichts- en haarverzorgingsproducten en make-up van hoge kwaliteit die door de natuur geïnspireerd en op ethische en duurzame wijze geproduceerd zijn. The Body Shop® was een van de eerste bedrijven die uitgingen van de filosofie dat zakendoen ten goede benut kan worden. Sinds het in 2006 werd overgenomen door L’Oréal, is deze visie opgeschaald. The Body Shop® heeft ruim 3.000 winkels in meer dan 60 landen.

01

Objective

Launch of a brand-new product line ´Secrets Of The World´. The very best products from all over the world are brought together in this sensual line.

02

Press releases

Sending out and following up press releases in Dutch and French.

03

Press trip

We hit the road with a number of beauty journalists and 1 top blogger to attend the international Brand Case Show in London. We also organised a national ´Secrets Of The World´ event for bloggers and journalists in Antwerp.

04

Results

The new products are getting a positive reception by the press, online and print! Including Paris Match, Marie Claire, Flair, lesoir.be, nieuwsblad.be, … Various large social media influencers and bloggers are also wildly enthusiastic about their pamper packages. We can easily follow the appearances through the use of the hashtag #primetimegroup.

Meer Cases