Primetime Communication Group > Portfolio > press > Vandemoortele | Picnic On Tour

Vandemoortele | Picnic On Tour

Vandemoortele gaf tijdens het voorjaar van 2017 twee vinaigrettes een make-over. Aan de hand van een perfect geïntegreerde multichannel campagne zetten wij deze nieuwe smaken en de overige vinaigrettes in de spotlight. Acht zorgvuldig door ons geselecteerde influencers zetten hun schouders onder het online gedeelte van deze campagne. Via hun social-media-kanalen rekruteerden zij 20 winnaars die met hen op Instagram perfect picknickdate mochten. Hiernaast kregen verschillende redacties bezoek van ons pr-team. Er werd een supergezellige picknick met de journalisten georganiseerd op de picknickwagen van Vandemoortele.

01

Campagnedoelen

• De boodschap van Vandemoortele via traditionele en sociale media tot bij de juiste doelgroep brengen.

02

Strategie & media

• Instagram: creatieve teasing posts, volgerswedstrijden, instastories en berichtgeving tijdens en na de influencer picknick
• Blogposts
• Nationaal persbericht
• Redactietour met picknickwagen

03

Resultaten

• Campaign reach van 500.000 volgers
• Engagement rate van meer dan 4,5%
• Meer dan 37 unieke stukken earned media content
• Nationale mediacoverage in lifestyle- en foodmagazines, in dagbladen en online

Onze campagne bracht de bal aan het rollen. We verschenen op De Ideale Wereld, organiseerden met Joe FM picknicks voor de luisteraars en ook Flair deed een Picknick On Tour van Vandemoortele cadeau aan haar lezers.

Meer Cases